Ads 468x60px

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Glen Hansard and Marketa Irglova - Falling Slowly

To τραγούδι που κέρδισε το Oscar το βράδυ της Κυριακής μπορεί να μην είναι κανένα αριστούργημα (κατά την ταπεινή μου άποψη) αλλά είναι πολύ όμορφο και σίγουρα καλύτερο από τα συνυποψήφια του. Πρόκειται για το τραγούδι "Falling Slowly" των Glen Hansard and Marketa Irglova που ακούσαμε στην Ιρλανδική ταινία "Once".

Here you are..



Τώρα που το σκέφτομαι,όσο περισσότερο το ακούω...τόσο περισσότερο μου αρέσει!

4 σχόλια:

dunno είπε...

το τραγούδι έκανε καραμπαμπάμ ότι θα κερδίσει και πολύ το χάρηκα μιας και αναμφισβήτητα ήταν το καλύτερο.μου έκανε εντύπωση βέβαια πως προτειναν 3 απο το enchanted και κανένα απο το sweeny Todd.

πάντως αυτό που χάρηκα πιο πολύ ήταν ότι ξανανέβασαν την Marketa Irglova στην σκηνή για τον ευχαριστήριο λόγο που της στέρησαν αρχικά.από τους πιο όμορφους λόγους της βραδιάς.

gianna είπε...

Καλά για το Enchanted κ εγώ δεν το περίμενα αν και το Sweeny Todd δεν το έχω δει ακόμη.. Ήταν πολύ παιδικά τα τραγούδια του..

dunno είπε...

μην φανταστείς ότι εγώ τρελάθηκα με κάποιο τραγούδι του Todd αλλά εδώ έδωσαν υποψηφιότητα στον Depp κι άφησαν άλλους κι άλλους απ'εξω σίγουρα θα μπορούσαν να κόψουν κανα παιδικό και να βάλους στην θέση του ένα απο το μιούζικαλ του Burton

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο όλο το cd του Once και η ταινία. Νομίζω το άξιζαν με το παραπάνω